2013. augusztus 7., szerda

Cecily

 Ez az igazi "muszáj" kategória!
Köszönöm a mintát:  Éva


25 megjegyzés:

  1. Álomszép a minta is és a Te színeiddel elkészített nyaklánc is! Nem győzöm csodálni az ékszereiden a színek fantasztikus összhangját. Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Wow,its fantastic and its very good idea the raw on teh necklace!! I love it.

    VálaszTörlés
  3. Valóban csodálatos ez a medál, a színei is fantasztikusan passzolnak! Gyönyörű muinka, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a gyorsaságot.... Gabriella is, és Te is. Nagyon szép, tetszik, pedig én hadilábon állok a kékekkel.

    VálaszTörlés
  5. Ez tényleg a muszáj-kategória! Ezekben a színekben is milyen gyönyörű!!!!

    VálaszTörlés
  6. Jobs are always nice succeeding.Congratulations.

    VálaszTörlés
  7. Ahogy mondod Mezesmama ez valoban a muszaj kategoriaba esik .Gyonyoru lett a medalod ,pedig nem rajongok a baba vilagoskekert de annyira szep a tied meg a vegen megkedvelem a keket :)

    VálaszTörlés
  8. Fantasztikusan szép lett a medálod!! Köszönöm hogy megfűzted!

    VálaszTörlés
  9. Mesés, finom kis medál, nagyon tetszik a lánca is, és a kellemes hűsítő színe!

    VálaszTörlés
  10. Csodaszép, örülök, hogy láthattam élőben is!!!

    VálaszTörlés
  11. Azta, nagyon eltaláltad megint! lehet, nekem is be kell szereznek ezekből az új gyöngyökből. :) Nagyon tetszik a lánc megoldásod is!

    VálaszTörlés
  12. Csodás, épp tegnap néztem én is ezt a mintát, hogy ilyet én is szeretnék majd fűzni, vettem is hozzá gyöngyöt, csak a fűzési kedvemnek kellene vissza jönni.

    VálaszTörlés
  13. Csodaszép! Én is kedvet kaptam a minta megfűzéséhez :)

    VálaszTörlés
  14. Milyen jó ilyen hűvös árnyalatokra még ránézni is ilyen melegben)) Természetesen a szépségét csak tovább erősíti.

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szép lett,tetszik a színe is nagyon!
    Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  16. Eddig is szemeztem már ezzel a mintával, de ezekben a színekben ellenállhatatlan :)

    VálaszTörlés
  17. Egyetértek, valóban ellenállhatatlan minta, és Te csodaszépet alkottál belőle!

    VálaszTörlés
  18. What a beautiful, summery colour scheme! Love your pendant!

    VálaszTörlés
  19. Nagyon szépek és mind más a Gabikámé is meg a Tied is egyéni lett a szinektől és az apró változtatásoktól. Gratulálok ügyes vagy.

    VálaszTörlés
  20. De szép, sok kis gyöngykagyló körbe - körbe:)

    VálaszTörlés
  21. Csodaszép darab, szépséges színösszeállítással!!

    VálaszTörlés