2011. december 2., péntek

Játék


Elérkezett az idő... ezennel meghirdetem a játékomat!
Két "csomagot" fogok kisorsolni... és ha a követőim száma eléri a 200-at, sorsolásra kerül egy harmadik is!
Ehhez csupán annyit kérek, hogy:

1. Légy követője a blogomnak!
2. Hagyj egy megjegyzést, ha nyerni szeretnél!
3. Ha a játékot meghirdeted a blogodban... azt nagyon szépen köszönöm!

Nem árulok zsákbamacskát... mindent előkészítettem a fotózáshoz... csak egy kicsi fényt várok... amire talán még ma, van némi esély!

43 megjegyzés:

  1. Én vagyok az első jelentkező a játékra!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen részt veszek a játékban, örülnék a nyereménynek, bármi is lesz!:)

    VálaszTörlés
  3. Én is örömmel veszek részt a játékban!
    Köszönöm a lehetőséget!
    Kaszilva

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a lehetőséget természetesen nem maradhatok ki belőle. Szép hétvégét. Jucus

    VálaszTörlés
  5. Én is jövök játszani!!!
    Bármi is a nyeremkény az megéri,hiszen Mézesmamától van:)

    VálaszTörlés
  6. És én még nem követtelek? Pedig már mióta olvaslak...na mindegy most ezt is pótoltam. :)

    Szeretnék játszani veled!

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a 100. olvasóhoz, még 100szor ennyit:)
    Szeretnék játszani, mindkét nyeremény nagyon vonzó:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szeretnék részt venni a játékban:) Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  9. Szeretnék jelentkezni a sok szép ajándékért!Gratulálok születésnapod alkalmából :D

    VálaszTörlés
  10. Szeretnék én is Veled játszani!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szeretnék játszani veled ,és persze nyerni szeretnék a legjobban

    VálaszTörlés
  12. Én is játszanék !!!
    A nyeremény nagyon vonzó !!!
    Látom megvan a 200-dik követőd is !
    Mindezekhez GRATULÁLOK !!!!

    VálaszTörlés
  13. Gratulálok a 200. követőhöz! Én is szeretnék játszani veled Mézesmama :)

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok! Bár a követőid számán egyáltalán nem csodálkozom, mert itt mindig sok izgalmas dolgot lehet látni.
    Természetesen én is szeretnék részt venni a játékban, ha lehet...

    VálaszTörlés
  15. Örömmel részt veszek én is a játékon. :)

    VálaszTörlés
  16. Gratulálok! Már a NLC-n is a "követőd" voltam!
    Benevezek én is !
    Jutka

    VálaszTörlés
  17. Gratulálok a munkáidhoz, remélem egyszer és is tudok majd így fűzni :-)és persze jelentkeznék a játékra!!

    VálaszTörlés
  18. Gratulálok a "200" - hoz, igazán lenyűgöző nyeremények, ezt nem lehet kihagyni!Játszani jó !

    VálaszTörlés
  19. Én követés nélkül is naponta néztelek.. no de egy ""Mézesmamáért" jelentkezek követőnek is ... Bár semmi sem változik majd,naponta olvaslak ezután is

    VálaszTörlés
  20. Szeretnék én is játszani! :) A feltételeket teljesítettem. Köszönöm a lehetőséget!

    Nézetek be hozzám, jelentkezőket várok még a játékra! :)

    VálaszTörlés
  21. Már régóta rendszeresen olvasom a blogodat, nagyon tetszenek a munkáid.

    VálaszTörlés
  22. Gratulálok a szép számokhoz és további sok sikert mindenben! Régóta a rendszeres olvasód vagyok, ezután is maradok :)

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Szeretnék én is jelentkezni a játékra :)

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Én is jövök játszani!
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  25. Szia! :)

    Én is szeretnék jelentkezni! :)
    Köszönöm a lehetőséget!
    Meg is hirdettem: http://ekszerkeszitesiutmutatok.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  26. Szia! Játszanék én is, köszönöm, ha megtehetem!

    VálaszTörlés
  27. Ilyen csodás dolgokat nem hagyatok ki. Jöttem játszani.

    VálaszTörlés
  28. Gratulálok a 200 követőhöz! Szeretnék játszani.

    VálaszTörlés
  29. Nagyon nagy csodálód vagyok és örülök,hogy játékot hirdettél én is szeretnék rajta részt venni.

    VálaszTörlés
  30. Én is szeretnék játszani!:)Gratulálok a munkáidhoz!

    VálaszTörlés
  31. Én is jövök, bár már egy ideje figyellek, csak most lettem nyilvános követőd.
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  32. Én is szeretnék jelentkezni, nagyon tetszenek a munkáid! :)

    VálaszTörlés
  33. Hűűű. Még nem jelentkeztem? Vagy máshol???? Játszani szeretnék!

    VálaszTörlés
  34. SZia! A játékra szeretnék jelentkezni!
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  35. Jövök én is, de nem tudom biztosan, itt kell a megjegyzést hagyni vagy a következő bejegyzésednél?

    VálaszTörlés
  36. 250. vagyok! Talán még nem késő jelentkezni a játékra... vagy már meg volt a sorsolás? Nem akarok lemaradni róla! :)

    VálaszTörlés
  37. Kedves Mézesmama! Köszönöm szépen a lehetőséget! Szeretnék játszani nálad én is!

    VálaszTörlés
  38. Hú, még időben vagyok, nagy örömmel jövök hozzád játszani! :-) Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  39. Látom még időben vagyok, én is szeretnék játszani.
    Hirdetem a blogomban.

    VálaszTörlés
  40. What a nice gieaway. Thanks a lot for this.

    VálaszTörlés
  41. Követőd lettem én is, és szeretnék játszani.

    VálaszTörlés